Mulanya Disini.....

Thursday, April 14, 2011

headache~~

Syies aku sakit kepala ni..ape ke jadah benda aku makan pagi tadi sampai kepala aku berdenyut2 aku pun x tau..seingat aku aku bfast aku pagi tadi 2 keping sandwich sardine and nasik sikot berlaukkan sardine..nyum nyum nyum (masakan orang malas)..aku ni mane la ade hypertension..gout ade la kot wadepak...nak menelan panadol pun aku rasa dah takde efek..bedenyut2 siot..nak tido..tapi takde sape nak jaga kedai..kang bedengkur malu pulak..makin lama makin berdenyut siot..


sakit..dowh..selalu sangat sakit kepala...kepala ni je tau, aku takde kepala lain..ni aje la satu2nye kepala aku...dessss....

Dari kedai aku tercium lak satu wangi yang sedap sangat2...ape la yang dia masak kat umah tu...hurm kejap la aku balik tengok......wow..hari ni aku nye lunch makan sotong masak berlada..nyum nyum nyum..mak aiii pedas gila tau sotong ni..ape tak pedasnya ..sotong dimasak dengan cili api yang aku pun x tau berapa bijik dia campur kat sotong..tapi maveles la...not bad...
Nyum~~nak makan sat............

Patutla kepala aku sakut gastrik ghupenye yer...owh...lepas makan dah ok skit...nak rehat2 sat...kenyangggggg

No comments:

Post a Comment