Mulanya Disini.....

Sunday, April 10, 2011

merepek tahap gaban...

lame dah aku x update blog aku..hurm bukannye ape aku ni dah terbz sikit dengan blog menguruskan badan aku ni..tapi aku rasa tak kurus2 juga...lantaklah biarla ore kato apo yang penting happy .... ye ke aku happy?

Hari ni hujan aje..sejuk weii ,kalau aku dapat bantal sure n kompom aku dah nyenyak tidur...tapi apakan daya, kalau kat kedai ni malu pulak tidur..tup2 x sedar orang datang kedai,aku dah bedengkur x ke malu tu...

Hari ni aku gaduh ngan satu budak ..biasalah ka orang kata kastemer always right..tapi ape ke rightnye datang kedai orang tau menyibuk n buat bising aje..sakit betul hati aku, aku suh diam boleh pulak dia jerit kat aku, erm dia kata bukan aku ganggu kau pun..aik, memangla kau x ganggu aku tapi kau menganggu ketenangan aku..asyik2 buat bunyi cam bangang waaaa...macam nak lepuk aje.mentang2 kau cucu kepada ketua anak negeri kau ingat kau hebat...huhuhu sabar aje la...

Eh, aku mengumpat kastemer aku ke LOL...ada aku kisah??

No comments:

Post a Comment