Mulanya Disini.....

Monday, April 18, 2011

Rasa menyampah pun ada...

Menyampah pun ada bila orang sentiasa nak meluahkan benda yang sama pada aku..rasa nak tergelak guling2 pusing2 macam tenggiling pun ade gak sebab aku rasa cite yang dia luahkan tu macam dia aje lah yang terbaek wok kata aril..hurm apapun lumrah kehidupan kan..susah kita nak puaskan hati semua orang...

Bila orang nak luahkan ape yang mereka rasa..aku kenala menjadi pendengar yang baik...walaupun aku tau aku tak sebaik mana..yang pastinya apa yang aku rasa aku nak tegur aku akan tegur ..dan bila perlunya aku x payah menyampuk aku akan diam seribu bahasa..diam x semestinya aku mendengar dan pay attention..ahahha kadang2 aku bermonolog sendirian "bosannya dengan cerita kau" :P

Lebih baik diam dari berkata-kata :P

No comments:

Post a Comment