Mulanya Disini.....

Wednesday, April 20, 2011

perhubungan yang membosankan..

Betul la orang kata perhubungan jarak jauh tu membosankan...ya aku dah start bosan..bosan 100%..macamana la aku leh bertahan selama 5tahun ye..terasa sia-sia pun ade gak..asyik2 ade aje yang tak kena...bila dah x kena mula la hubungan jadi dingin x pasal2 gaduh pulak...

Bila dah selalu berhelah or whatevs... muak pun ade..janji yang kadang2 tak ditepati..lepas tu asyik2 kata maaf...sometimes bukan salah kite pun kite gak yang kena..itu la ini la..wtf! haiya macam ini boleh jadi gila loooo....

Seriously..kalau boleh diputar semula..aku takan biarkan perkenalan antara kita berlaku..aku pun minta dijauhkan sangat2..menyesal pun dah x berguna sekarang..ye la aku ni kan bukan siapa2...apa la sangat kan...rasanya perpisahan tu lebih baik kot talak 3 terus pun syok juga...

pisah terus la...boleh edar borang lagi...bosan tahap nak jahanam dah ni...

No comments:

Post a Comment