Mulanya Disini.....

Wednesday, April 13, 2011

takde keja cari keja

Bosannye tak tau nak buat ape...dari satu keja ke satu keja aku buat tapi still x dapat nak menghilangkan rase bosan...dari garu kepala, garu bontot korek idung semuanya aku dah buat huh~....owh tau dah rupanya perut dah minta diisi...

Sedap dowh sambil makan sambil usha2 blog sape2...ade yang best ada yang biasa aje..macam blog aku juga..kalau tak best layannnn..kalau best pun suka hati korang la nak layan ke tak...apa yang aku tulis semua apa yang ada dalam fikiran aku, tapi kalau ade yang nak komen2 silakan aku akan terima....

Angin sepoi2 bahasa..aku terhidu orang sedang masak ayam goreng bersalut tepung adabi..adabi ke makabi ke whatever ....lantak la yang penting ada bau2 kefci lol...


tetiba teringat kefci..dah lame rupenya x makan kefci

No comments:

Post a Comment