Mulanya Disini.....

Friday, April 22, 2011

Nur Kasih...


Agak ketinggalan pulak aku ni..orang dah sampai Paris aku baru kat KLIA..tapi sungguh aku x malu pun..jam dah menunjukkan dah pukul 12.35am..aku still x dapat tidur..tengah2 syok tengok drama Nur kasih episod 19 part 1 terus signal tenet ni menghilang..langsung x dapat tengok...problem loading ciss..dah offkan modem and turn on balik baru la dapat...takpe2 sat nanti kita sambung tengok yer...

Bestnya cite ni..patutlah kawan aku sampai x berganjak dari depan tv rupa2 nya hebat tul drama ni ..banyak pengajaran yang boleh kita dapati dari drama ni..pengorbanan..kasih sayang...keagamaan..aku dah jatuh cinta dengan watak aidil..adam dan nur..ntah kenapa tetiba tergerak pula hati nak tengok drama ni..beria aku nangis..

Persoalannya..masih ada ke manusia sebaik dan sesabar Nur Aminah? sebaik Aidil...maybe sejahat n sekejam adam tu aku percaya terlalu ramai bersepah sana sini...Ya Allah beruntungnya wanita yang dapat bersuamikan lelaki sebaik watak aidil...apapun aku sedar tak ada manusia yang sempurna di dunia ini....aku jatuh cinta dengan adam selepas dia berubah..aku cemburukan watak Nur Aminah dan aku cemburukan Alia..hahaha sakit jiwa ke aku ni macam watak sara..Nauzubillah...

Eh tapi aku kesian lak dengan sara...tapi menyampah lagi banyak..ermmm orang lain dah berzaman tengok cite ni..aku baru start nak mengkritik..alahaiii...takpelah aku nye suke aje la nak merepek ni..:P

Nak sambung tengok Nur kasih.....da da..di di..du du...

No comments:

Post a Comment