Mulanya Disini.....

Wednesday, April 27, 2011

Patah hati......

Patah hati..sape yang tak pernah patah hati? sedangkan sahabat-sahabat Rasullallah sendiri pun pernah mencintai and patah hati..

hurm..nak cite pasal patah hati...aku dulu pun pernah patah hati juga...my first love orang kata la konon..cinta setengah mati sampai teria2 menangis masa putus cinta..bila pikir2 balik alhamdulillah..syukurrr x jadi bini dia..kalau x kompom cerai berai Nauzubillah...masa bercinta dulu macam dunia ni aku yang punya..serious aku cakap lu...indah sungguh dunia ni...dalam otak dia ada..dimana2 pun ada dia ..sampai aku dah x kisah dah dengan orang2 sekeliling..asyik berkepit sana-sini..kompom konon dapat kawen dengan dia..pas tu x peduli dengan kata2 orang sekeliling..huh!! sangat la bodoh time tu...isk isk isk ....

2 tahun kami kapel terus putus..alahai kebetulan time tu tengah exam..demm sangat..tengok paper pun nampak muka dia..memang emo sangat time tu..kat dewan exam pun leh nangis lagi..call mama ,nangis aje lebih...hisyyy terasa time tu dunia sekosong-kosongnya...rasa tak nak idop lagi, ye la banyak kenangan la konon dengan dia..lepas tu balik umah akak ,terpaksa minta amik..kalau dulu dia sanggup antar ke serdang.watdepak..lepas putus tu tak de dah yang nak menghantar n mengambik aku..huaaaaa..aku terpaksa berdikari sendiri..tapi alhamdulillah lepas putus tu la aku dah mengenal apa itu Komuter..Lrt..Erl etc...ye la kalau dulu dia langsung x benarkan aku nak jalan sendiri2 cheh...

Tapi seingat aku walaupun time tu aku mengalami tekanan yang maha hebat..aku mampu melupakan dia dalam masa sebulan aje..lepas sebulan tu aku dah x mo ingat2 dah cuma mungkin hati masih sakit la coz dapat berita dia dah berkhawin dengan janda anak 2..polis traffik gitu..patutlah dia nak..maklum la aku kan masih student...maybe dia ingat aku ni nak menghabiskan duit dia aje kot...eh you im sorry kata amir..duit aku dia guna ade la yer...

Eh terlebih sudah..aku nak cite pasal lain tercerita lak pasal aku...entry aku bukan pasal kisah lama aku hikhik..ekceli aku ade terbaca satu blog ni..asyik2 cerita pasal patah hati..napa yer dia susah sangat nak melupakan x-bf dia? memang la sakit kan tapi u x yahla patah hati yang melampau2..u tau dia baca u nye blog kan so napa u masih tulis tentang u patah hati?? u tau tak dia lagi happy dengan apa yang u rasa tau..so bagi aku buat apa u nak coretkan apa yang u rasa? memang la itu blog u n bukan blog i tapi cuba la u bangun dari kesedihan...u tak leh selamanya macam tu..u ingat dia akan sedih dengan apa yang u tulis tu? i dont think so la ...u kena kuat..u jangan nampakkan u sedih sangat dengan hubungan u yang dah berakhir...please biarkan lelaki jahanam tu dengan hidup dia..i juga pernah spt mana u rasa tapi i x la lama2 kecewa..u ada rupa..u bakal ada career yang menjamin masa depan u yang i rasa u lebih hebat dari dia..so lupakan la dia...pls la tulis entry2 pasal kegembiraan u..i kesian sangat dengan apa yang u lalui tapi please la bangun..bangun dan terus bangun buktikan pada dia yang dia memang x layak untuk u!

Alahai aku lak terlebih emo..eh dah la dah malam ni nak stop dah .....salam

No comments:

Post a Comment