Mulanya Disini.....

Monday, November 1, 2010

1.11.10

Dah masuk bulan baru pada hari ni...rindu sangat dengan dear..sms yang aku send kat dear still pending..aduh aku memang tidak keruan dan gelisah sepanjang hari..kenapa? mengapa? semua itu bermain di fikiran aku....aku jadi risau jika ada apa-apa berlaku dengan dear..maklumlah dear demam teruk kat situ..aku memang tau kalau dear demam tu memang teruk dan berlarutan....semoga dear cepat sembuh...

Kul 5:39pm dear sms aku..alhamdulillah senyuman aku memang sampai ke telinga..berdebar-debar rasa semacam nak menanti suami yang baru balik dari outstation huhuhu...aku rasa bersalah kerana bersangka buruk dengan dear...maafkan aku dear...

antara sms dear...

"abang tak niat gitu..sayang...Abang sayang anim..Berat badan macamana? internet dah on?"

- "Dah on sayang..bill dah bayar rm270 ok...berat badan ok jer anim tengah on diet ni..tengah usaha diet"

Masa ni juga aku mengadu dengan dear..macamana perasaan ku semasa ketiadaan dear..aduh hanya allah yang tahu..aku berdoa semoga hubungan kami sampai ke akhirnya..aku tak tahu macamana nak menghadapi hidup tanpa dia disisi....someone that make me happy all the time...thanks dear...i love u so much

No comments:

Post a Comment