Mulanya Disini.....

Sunday, November 14, 2010

Cash bill

Seronok rasanya bila bisnes yang kita buat berjalan dengan jayanya....lagi2 sampai mengoder kali yang ke tiga alhamdulillah semuanya rezeki daripada Allah...aku bersyukur sangat2 walaupun untung tidak sebanyak mana at least ada jugaklah side income aku...ini la kelebihan penggunaan internet..boleh maen fesbuk..sambil2 dapat duit tapi kena pandai la ..mana ada benda yang datang sendiri tanpa dicari kan kan kan ......

Kat atas tu salah satu bil tertinggi aku setakat ni...sebelum ni banyak juga tapi seratus lebih je...yang ni sekali amik punya :) .... tak sangka betul la murah rezeki bulan ni....Aku bukannya apa keuntungan tu aku boleh bayar bil2 yang tertunggak...

Sekarang ni aku tengah nak upload n edit2 pic tudung2 untuk dimasukkan ke dalam fesbuk aku...kiranya jika ada permintaaan baru aku akan amik dari supplier ....kalau ada rezeki insyallah ada gak tu yang penting kena usaha... :)

Chaiyok-chaiyok anim anim, apa yang penting usaha tu kena ada....

No comments:

Post a Comment