Mulanya Disini.....

Friday, November 26, 2010

kerja gila.....

Tepat jam 2.30pm aku g pekan dengan ija...destinasi pertama kami di Majlis Daerah Keningau..minta sah lesen then amik borang utk renew lesen trading..then g Pendaftaran....pas tu g CIMB bank and masukkan kat cash deposit rm** hasil dari jualan relode...

Pas tu kitaorang plan g makan pulak tapi b4 tu kena beli barang dulu..singgah kat Hiap Lee...beli barang Rm200.00 juga habis untuk kedai..Rm200 tu macam x ada je huhuhu barang semakin mahal sekarang ni....what to do beli aje la..maklum aje la jualan runcit ni margin sikit jer...

Teringat sebelum masuk ke Hiap Lee tadi..kitaorg baru je park keta..Ija da turun ..baru aku nak turun ada keta jenis Ninja tu masuk kat parking sebelah..kebetulan kat situ kosong..korang nak tau kalau cina tu memang dasar bodoh bahlul la..ade ke patut pintu aku memang tak boleh buka langsung ..setan nye pmpuan cina dia tengok kat aku terus jalan syalll tul..terpaksa aku keluar ikut pintu driver..Bodoh....

Lepas tu g Restoran Rahmat..mula2 plan nak makan roti kosong jer tetiba je rasa nak makan soto apa lagi..."kak oder....minum chinese tea ping..limau ais tak mau amoi ye...and teh ais..makan pula soto ayam 2..ops mee goreng special 1 soto ayam 1 kensel...hikhikhik

Tengah2 aku makan ija kata..g oder la roti canai...nanti kempunan..aku gelak2 pi oder roti canai kosong 2...ya allah kat mana aku nak sumbat ni..tong dah penuh..ija pula tergelak2 hahahahah..aku terus berhenti makan soto (sebab dah habis) n makan roti kosong (terpaksa) setengah je aku berhenti...betul2 membazir ahahahah...ija pula x habiskan mee dia tapau je balik umah....

G pasar beli barang sikit..berjalan dengan keterpaksaan hahahah then beli jammbu..(fiberrrr) ahahhaha ...sampai rumah dah kul 6pm..heheheheh memang keja gila...melantak x ingat badan...

dear..hari ni je makan banyak yer...kihkihkih :( tapi napa tak ada sms dari dear??? habis kredit ke?? takpe sat g aku topup buku 555 x penuh lagi..belum over limits ...nanti boleh claim bila sampai mesia kan kan kan hehehehhe

No comments:

Post a Comment