Mulanya Disini.....

Friday, November 5, 2010

Addicted with a new game....

Lately aku dah tangkap cintan dengan satu game ni...kiranya game ni tak de la terlalu asing buat aku...sebabnya basic tu aku dah memang ade la cuma sampai nak jadi "im the champion" tu takdelah...Korang nak tau tak ape nama game yang aku jatuh cinta ni? Nama game ni POKER pergh..gila siot..kalau dear tau memang dear marah kan dear kan..ala dear just a game bah..kan boring diam-diam d kedai....jangan marah ye dear, kalau dear marah nanti syg stop..promise dear..

Alkisahnye macam ni..budak-budak kampung asyik sebut pasal poker..luar chatting, dalam chatting semuanya dok sibuk pasal chips la,kalah lah menang la..beli chips la..so aku usha bebudak ni..depa ajarlah Emak Muda main poker..oowhhh ghupenya ni macam main kicah2 aje la..ada pia,sun,pa,two kid,pu kid...hurmmm......

Aku ni main sekadar hiburan tau tak de niat langsung nak main judi..tapi sebenarnya memang tak boleh pun huhuhu ni la manusia apa yang kita kata tak boleh itu yang nak dibuat...Aku ni main poker sampai lupa dengan farmville aku...berapa hari aku tak skodeng aku nye farm malas siott..malas sangat, dah kemaruk angau dengan poker..dapat chips banyak2 ade lak orang baik hati tu nak transfer chips ...hehehe aku ni baru la level 10 tak sabar nak naik level..tapi dalam game poker kita beat dulu baru level akan naik..up to you la nak join table besar ke kecik ke ...biasanya aku nak join table kecik2 aje sayang la chips aku tu..penat seh nak meminta orang chips wakakaka gila tol aku ni...confirm dear marah...ampun dearrrrrrr...

Aku rasa sebelum aku kemaruk sangat dengan game ni aku kena stop lah..even aku ni x champion pun..aku kena STOP.......game ni banyak betul melalaikan ...dear sayang akan stop main poker :) ye la tu.....ok lah continue later nak buat gheja sket...daaaaa

No comments:

Post a Comment