Mulanya Disini.....

Monday, November 29, 2010

makan..makan..makan

Ini la makanan yang paling aklu sukee..nyum nyum nyum

Cakap pasal makan ni selera makan aku semakin bertambah..pergh mesti dear terkejut tengok aku kan hahahaha ...hari ni awal pagi g pekan dengan cousin...aku bawak aiza sekali..mula2 g CIMB bank then g mintak pengesahan pasport pekerja cousin....kebetulan kat tepi tu ada kedai berbumpung merah A.K.A Kefci apa lagi membawak la g makan ahahah....aiza makan regular x-meal and aku makan snake plate..huhuhu entah aku pun tak tahu berapa kilo berat aku bertambah...

Betul kata dear..once kita dah start makan nasik kita dah x leh control lagi hurmmm...betul betul betul...teringat aku 4bulan sebelum puasa...aku lansung x jamah nasi dan memang berkesan betul..9kilos berat aku hilang..oh damn!!~ time raya naik 2 kilos n sekarang rasanya berat semakin bertambah..macamana aku nak amik balik kekuatan aku nak control nafsu makan????

Damn! damn! damn! ni x boleh jadik...aku kena kuatkan semangat aku balik utk x makan banyak hahahahha.....

No comments:

Post a Comment