Mulanya Disini.....

Saturday, November 13, 2010

Mtest



Awal pagi aku bangun setelah mama kejutkan untuk masak mee untuk dijual di pasar..ya seawal jam 4am aku bangun dan menyiapkan segala apa2 yang patut...Alhamdulillah siap dan aku terus menyiapkan pakaian untuk ke mtest di IPG keningau...nasib baiklah Jaid sudi menghantar aku dan ondop....

Aku singgah ke pasar sebelum bertolak ke IPG...dah siap nak gerak Jaid sakit perut, aku dn ondop singgah ke kiosk Cikgu Dora utk melihat beg2 yang dijual..aku teringat nak check IC untuk memastikan IC aku ada..Ya Allah..aku gelabah seketika bila IC aku tak ada dalam wallet Bonia kesayanganku..macamanalah IC aku boleh tak ada...aku nak balik tanpa segan silu tahan anak cikgu Haris untuk minta hantar balik rumah hahaha....aku cari kat bilik takde..uhhh dimana kah kau..cek kat kedai alhamdulillah sekali check je nampak kat laci ke2 ....Allah merestui perjalananku hari ini dengan memudahkan segala urusanku....Aku mintu restu mama n salam cium tangan mak..kesedihan melanda diri aku...sob sob sob..mama kata langkah kanan sebelum masuk test...Insyallah

Sampai keningau singgah kat CIMB amik duit...Sampai IPG check nama ternampak pula nama Pilanie Asibin skullmate aku ....rupanya kami satu tempat test..ade juga kawan yang dikenali..bercerita sikit sebelum test mula...

Soalan2 kali ini lebih mudah aku rasa berbanding sebelum ni..maybe sebelum ni aku tak bersedia...baru aku rasa betapa bestnya amik test bila kita bersedia..lagi2 soalan Analitikal and bahasa inggeris yang aku rasa kalau boleh senyum sepanjang test tu..bukan aku nak bangga diri cuma aku boleh jawab tanpa kelam kabut dan terkial2 tak cukup masa..Heheheh apapun semoga rezeki kali ini berpihak kepada aku....Insyallah...

Tapi........kenapa dear tak on hp..tak bagi kata2 semangat pada aku....aku rindu dear...dear sihat? apa khabar agaknya dear disana....rindu sangat.....dear.....I miss u..i need you really need you..harap dear sihat disana.....semoga aku ada rezeki untuk masa depanku amin amin ya robbal alamin...........Insyallah

No comments:

Post a Comment