Mulanya Disini.....

Tuesday, November 9, 2010

Mtest.....

Semalam aku check laman KPM samaada aku dapat tak untuk g Mtest (Malaysian Teacher Selection Test) alhamdulillah ...layak juga aku nak g amik xm 13 nov ni...dapat tak dapat yang penting aku cuba....aku risik2 dengan kawan aku Hasnah Munirah..dia kata ade buku dijual untuk mtest ni..kebetulan esok aku nak g pekan hurmmm baik sekali jalan aje la..buat 3 keja dalam satu masa....

My 1st destination is p pejabat daerah.. cadangnya nak photocopy my sijil2 akademik n minta pengesahan..tak sampai lagi aku singgah kat table Herbalife...minum teh dia 3.50 segelas..baru nak gerak dengar budak tu kata mesin fotostat rosak hurm..call ija rosman nasib baik dia boleh tolong alhamdulillah dia tolong..Thanks God mempermudahkan segala urusan ku di situ...

2nd destination ..pi Millenium cc...print resume..dah la silap print beberapa kali..ciittt rugi rm4.00...siap print n borang dah lengkap aku terus ke post office and hantar ke alamat yang dah diberi...

3rd destination...hantar hanger ke tempat nana...Rm125.00 alhamdulillah rezeki....

4th...call jaid ajak dia g makan.....g makan dengan mama d Riza Bistro..aku ngan jaid makan nasi campur...mama makan soto....lepas tu aku terus ke evergreen beli buku mtest alhamdulillah ada buku tu just Rm17.oo...

5th..ikut laluan pasar jumpa dengan makcik Jainah& suzila..jumpa mama ani salam depa bercerita2 sikit then aku terus ke Mee Woo beli barangan kedai sikit...then dalam kul 3.20 otw back home..x sampai jam 4 aku buka kedai :) rasa macam malas tapi gagahkan juga diri......

Try buat mtest..macam takut pulak..aku berharap ini akan menjadi xm trakhir buat aku krana aku nak jadi cikguuuuu..amin amin amin...
aku bagitau dear pasal ni..dia akan doakan aku semoga berjaya..alhamdulillah dear still loving me..thanks dear......


No comments:

Post a Comment