Mulanya Disini.....

Thursday, November 25, 2010

Kefci...KFC

Aku tak tahu la kenapa aku ni suka sangat makan kfc...bila nampak pic kfc jer aku dah nak makan..aku ni pulak jenis kalau kata nak terus je pi..teringat pula time bulan puasa hari tu..aku janji nak berbuka puasa dengan anak sedara kat KFC naaa..kul 4 lagi dah jalan g pekan :) anak sedara aku pulak bukan main happy lagi bila di ajak berbuka sana....

Kelmarin cousin aku enrique etiqaz ajak aku jalan round keningau ahahha...ingatkan nak round2 g masuk kedai keluar kedai..rupanya jalan2 carik makan....1st destination g KFC take away set colonel burger..cheeze wedges ..heheh then g CIMB kebetulan aku nak masukkan duit relode ... g kaunter utk update buku bank konon leee ahahah...then g pemborong beli barang sikit..terus g isi minyak n pusing ikut laluan penagatan..pergh rugi aku bersmart2 hahahah

Kenyang pula melantak burger dalam kereta..g ambual nak amik bill penjualan padi..cousin keja kat bernas so ikut je la..masa kat linsudan tu nampak la gerai makcik n enrique ajak g makan soto..dengn perut penuh iyakan aje la ahahha lama dah x g situ...enrique order soto BESAR 2 ahahah terpaksa habiskan..ya allah punyalah tak larat nak bejalan ke kereta..enrique tergelak2 kat aku siot tul nyesal amik besar rasain looo ahahah...

kami tergelak2 kat dalam kereta masing2 kekenyangan lain kali sumpah makan yang kecik aje hehehh penat seh menghabiskan soto Besar makcik tu...tobat tobat tobat...sampai umah mengantuk la pulak selepas kekenyangan melantak soto hahah

ape lagi aku nak tulis ni...nanti2 la aku kenyang ni ahaha

No comments:

Post a Comment