Mulanya Disini.....

Monday, November 8, 2010

Penantian suatu penyiksaan...

Saturday-sunday aku demam..maybe aku ni tak cukup rest kot...Sepanjang2 hidup aku, aku rasa masa tu la aku lena sangat tido, bangun aje kepala dah pening.kebetulan anak sedara balik..bising+kecoh semua bercampur..adoyai berdenyut kepala aku..ermmm...masa tu pula ma rebus daging ..mak masak bistik untuk majlis Appy (cousin) termuntah-muntah aku..rasa macam morning sickness pulak muahahah....
Aku sms dear tapi dalam berbelas sms tu dear tak reply satu pun sms..sakit hati aku..kenapa dear menyepi? habis credit ke? dear tak sihat ke..macam2 aku fikirkan pasal dear..entahlah aku semakin risau...risau ditinggalkan.....Sometimes aku tido dalam keadaan yang bersedih.....Ya Allah kuatkan la semangatku.....
Hari ni sehari suntuk dear x on hp..kenapala agaknya....dear dah lupakan aku ke? dear dah tak sayangkan aku ke? mungkin aku yang x mampu menahan emosi tapi entahla....kerisauan sering menganggu fikiran aku......Dear mana dear ni pls....pls on ur hp....
Dapat result KPLI dapat g mtest...langsung tak bersemangat ..dear x send msg ..................dear miss u so much.....

No comments:

Post a Comment