Mulanya Disini.....

Tuesday, November 23, 2010

Apa jadi kalau kita terpisah....

Serious aku jadi sedih bila dengar ayat cam tu....perasaan yang sukar untuk digambarkan...apa akan jadi?? aku akan MATI jika itu berlaku....seriously....aku x nak orang lain selain dear...biar apa orang kata...tua ke hodoh ke..tak padan ke..macam anak dengan bapak ke..aku tak kisah aku nak dengan dear seorang....tak ada orang lain yang boleh memisahkan kami insyallah...

D ulangi sekali lagi..AKU CUMA NAK KAN DIA SAJA!!!! ada faham sekalian makhluk alam.....????

Ada aku kisah korang kata aku bodoh sebab tak pilih lelaki lebih muda? ada aku kisah semua tu??
Sakit jantung aku ..kepala hotak aku bila fikir pasal ni.........

Aku tak nak fikir...tak nak fikir..tak nak fikir....

Cuba la korang fikir sendiri..korang pernah bercinta juga kan..sampai kawin dan ada anak pun..so kenapa x fikir macamana perasaan korang dulu bila ada yang nak pisahkan kamu?? fikir la pakai otak bukan pakai kepala lutut....please la rezeki masing2 la after kawen..kenapa asal tua memang dah nak K.O ke? jodoh ajal maut tu kan ketentuan tuhan..kalau yang tua aje korang nak cakap pasal kematian apa kes yang masih muda dah JALAN, tak sempat tidur sekatil dah di tarik nyawa..apesal korang tak fikir pasal tu semua?? aku geram bila ada orang cuba nak amik tau pasal tepi kain orang lain..jangan nak sibuk kalau kain awak tu lagi teruk robek dia...huh~~ damn!!

Tengah emo ni~~ persetankan la semua tu!! aku nak zuriat dari insan yang aku sayang dan aku cintai sangat......the only En..Din @ Anas Dino

No comments:

Post a Comment